3f gops odense, Høringssvar fra 3F Odense GOPS // Region Syddanmark

3F Odense GOPS Skibhusvej 52 B II sal. Siden er sidst opdateret 12-03-2016. Kontakt Region Syddanmark. Få svar på corona-spørgsmål med ny online test, klik her. Region Syddanmark | Tlf: 76 63 10 00 | CVR nr. 29190909 | Skriv til Regionen | Om hjemmesiden | Sitemap |

3f gops odense, 3F Odense GOPS

3F Odense GOPS, Odense. Gefällt 1.207 Mal. 3F Odense GOPS er din lokale fagforening, hvis du arbejder inden for det grønne område eller offentlig og privat service.

3F Odense Gops Skibhusvej 52 B, 2.Sal 5000 Odense C ☎ 70300812 Hjemmeside. 3F Odense Transport Skibhusvej 52 B, 2.sal 5000 Odense C ☎ 70300812 Hjemmeside. Akademikernes A-kasse Odense Englandsgade 25 5000 Odense C ☎ 33 95 03 95 Hjemmeside. Ase Odense (Efter aftale) Tolderlundsvej 16

Nicolai Arentz Larsen var i år 2017 kandidat for Socialdemokratiet ved Kommunalvalget i Odense kommune. Nicolai Arentz Larsen blev ikke valgt ind. Han er uddannet eventkoordinator fra CPH West og arbejder til daglig som faglig sekretær hos 3F Odense GOPS.

3 F Odense Gops – Skibhusvej – +45661308 – Odense, Danmark anmeldelser og oplevelse af de lokale. Find de bedste lokale restauranter, barer, cafeer, saloner m.m. på Tupalo

Næstformand hos 3F Odense Gops Line Bjørndal oplyser, at 3F-afdelingen er blevet kontaktet af samleveren til ejeren af Theteam, som ville høre om muligheden for at få fyret nogle af

3F Odense Transport, Industri, GOPS (0 km) 3 F Odense Transport (0 km) Fagligt Selskab Fsaio (0.09 km) Tjenestemændenes 3f Klub Odense (0.26 km) Socialt Leder Forum (0.43 km) Hts-A Fyn (0.46 km) Foreningen af Vejere og Målere i Da

Line Bjørndal, næstformand, 3F Odense Gops – Så mange bestemmelser er brudt i den her sag, siger næsteformand i 3F Odense GOPS, Line Bjørndal. 3F rejser nu sag mod Odense Zoo om brud på reglerne for information og høring af medarbejdere, når der er planer om væsentlige ændringer i deres ansættelsesforhold.

3F har afdelinger på to adresser i Odense. 3F Odense Transport, 3F Odense Industri og 3F Odense Gops hører til på Skibhusvej 52B, mens 3F Bygningsarbejderne Fyn hører til på Lumbyvej 11A. Forsøg med udvidet ansvar til udvalgte A-kasser i Odense

3f gops odense, A

PDF-fil

3F GOPS Odense Line Bjørndal Teknisk Landsforbund Jannik Frank Petersen Odense Lærerforening Anne-Mette Kæseler Jensen Dansk Socialrådgiverforening Anne Jørgensen Dansk Sygeplejeråd Jytte Kristensen BUPL Rikke Hunsdahl AC Jesper Lundstrøm 8. Evt. Jytte Kristensen takkede for en god generalforsamling.

Om 3F Odense Transport Afdelingen har ca. 2.800 medlemmer fordelt på de overenskomstmæssige områder, primært transport. Vi er pt 8 ansatte. Vi bor i bofællesskab med 3F Odense Industri og 3F Odense GOPS og alle afdelingerne har en fælles A-kasse på Skibhusvej 52B, 2. sal. Vi leverer løsninger med udgangspunkt i medlemmets hverdag.

3F Odense Gops Skibhusvej 52B 2. sal 5000 Odense C Tlf: 70300812 [email protected]: Charlotte V Petersen, Forretningsudvalg 3F Odense Gops Mobil: 30928982 [email protected]: Stig Møller 3F Odense Industri Mobil: 41199233-70300812: HK Midt Lumbyvej 11B 5000 Odense C Tlf: 70114545 [email protected]: Anne Marie Bay, Forretningsudvalg Mobil: 40 24 32 14

3FA Odense 3F Faglig Fælles A-kasse Odense søger en vejleder sagsbehandler på fuld tid, da en af vo

PDF-fil

Fagforening • HK • 3F GOPS • PMF • Socialpædagogerne • Teknisk Landsforbund • Uddannelsesforbundet Sekretariat LO Fyn Lumbyvej 11 5000 Odense C Tlf.: 66140415 E-mail: [email protected] Til Odense Kommune Att: Byrådet Odense, den 27. juni 2018 Vedrørende: Budget 2019 Henvendelse til byrådet vedr. projekt SAMMENHÆNGENDE BORGERFORLØB

Det oplyser 3F Odense GOPS til Fagbladet 3F onsdag formiddag. Erik Mørk har siden august 2011 været fast, storleverandør af underbetalt, østeuropæisk arbejdskraft til Danmarks største tomatproducent, Alfred Pedersen & Søn.

Carl’s Jr. hamburgere er fremstillet af 100% oksekød, grillet over åben ild for at bevare saft og smag. Alle produkter er lavet på bestilling med de bedste ingredienser af højeste kvalitet.